💠فرماندار دورود: ۲۱ طرح عمرانی و اقتصادی دهه فجر امسال در دورود به بهره‌برداری می‌رسد

b_300_0_16777215_00_images_IMG_20220129_201928_095.jpg

👈🏼به گزارش روابط عمومی فرمانداری ، فرماندار دورود روز شنبه در جمع خبرنگاران شهرستان با گرامیداشت ایام سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیان داشت: در دهه فجر امسال، ۲۱ طرح عمرانی و تولیدی با اعتباری افزون بر ۵۶ میلیارد تومان در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

🔸احمد گودرزیان خاطرنشان کرد: از جمله این طرح ها می توان به بهره برداری از ورزشگاه چغابهرام،سایت پرورش ماهیان خاویاری،پروژه آبیاری تحت فشار روستای همیانه و طرح پرورش ماهیان در قفس و افتتاح شرکت خمیرمایه مایه امید اشاره کرد.

🔸وی اضافه کرد: میزان اشتغالزایی این طرح ها تاکنون و در حین کار تعداد ۲۲۵ نفر بوده است که بعد از اتمام پروژه ها به ۱۶۱ نفر خواهد رسید.

🔸وی در ادامه شغل خبرنگاری را رسالت بزرگی دانست و عنوان داشت: خبرنگاران در امر خطیر آگاه سازی و اطلاع رسانی به مردم براساس واقعیت عمل کرده و اصل امانت داری را رعایت کنند.

🔸فرماندار دورود تصریح کرد: رسانه‌ها می‌توانند با انتشار اطلاع رسانی اخبار صحیح و دقیق ضمن ایجاد پل ارتباطی بین مردم و مسوولان از گسترش شایعات در جامعه جلوگیری کنند.

🔸وی پروژه کمربندی دورود را مهمترین و اولین مطالبه مردم دورود عنوان کرد و اظهار داشت: بخش زیادی از این طرح انجام شده و برای به اتمام رسیدن آن شخصا بصورت روزانه پیگیر آن خواهم بود.

🆔 @doroudgov

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید